Tajná přísada, aneb „Co nám při prodeji chybí?“

Všimli jste si, že

ve většině  kurzech a e-boocích o prodeji stále narážíte na jeden opakující se problém?

Ono se totiž pořád mluví a píše o tom, jak který eshop nastavit, jak jej udělat krásnějším, co změnit, doplnit, otestovat. Čemu se vyhnout, co dělat a co nedělat.  Jak správně přilákat zákazníky, atd..  Popřípadě jak je oškubat..

Ale při tom všem se zapomíná na to nejdůležitější, tedy na toho, kdo skrze ten eshop pomáhá a zároveň i prodává:

Na Vás!

.. a na Váš způsob myšlení

od něhož se pak odvíjí veškerá komunikace, vedení a plánování obchodu, způsoby prodeje. Úspěchy i neúspěchy. Motivace sebe samého i zaměstnanců. Přístup k zákazníkům a řešení problémů, atd..

Znám mnoho lidí, kteří do svého podnikání vložili i kus svého srdce

Věří svým produktům. Jsou nadšení tím, co dělají.  Je na nich vidět, že svoji práci dělají rádi. Vědí o svých produtech takřka všechno a neustále hledají způsob, jak ukázat zákazníkům  zase něco nového, originálního. Ochotně vyhoví a zodpoví Vaše otázky.

Komunikace s takovým obchodníkem je pak na úplně jiné úrovní!

Z jeho přístupu je cítit lidskost a pohoda – mimochodem, dle veřejného průzkumu je to dnes veliká vzácnost!

Jedna z otázek, které byly položeny cca 480 uživatelům internetu z celé ČR zněla:  Co by se Vám při nákupu na internetu líbilo ?

A jedna z nejčastějších odpovědí (téměř 3/4) byla:

„Lidský přístup a ochota“

Ochota poradit, když je problém. Ochota a schopnost rychle vyřídit reklamaci.  Najít řešení v zapeklité situaci a proměnit tak nevýhodu ve výhodu. Když ukážete, že jste seriózní obchodník a nebojíte se řešit problémy, které mohou nastat, máte výhodu před jinými obchodníky, stoupáte na ceně. Začínáte se odlišovat od konkurenčních obchodů.

Proč je to dnes taková vzácnost? Vás snad nebaví to, co děláte? Neradi komunikujete s lidmi? Tak je něco špatně!

 

Položím Vám otázku: kam byste šli raději nakoupit?

– Tam kde si drží od zákazníků odstup a odbývají je jak jen to jde?

–  A nebo tam, kde Vám ochotně pomohou vybrat to správné zboží a poradí, když si nevíte rady ? V obchodě (e-shopu) kde umí vyřešit problémy, když nastanou a nevysmívají se Vám, když něco nevíte..?

.

(Víte, kolik lidí se bojí na něco zeptat jen proto, aby se před prodejcem necítili … „blbě“, hloupě ?)

A víte, co se stane, když zákazník zjistí, že se na Vás může s důvěrou obrátit? Získáváte náskok před konkurencí!

 Ano – Ta tajná přísada jste Vy! 

Váš lidský přístup a ochota. 

 

A ještě je tady další věc, která pomáhá prodávat a to je:

Váš příběh

NE životopis, ale příběh o tom, co děláte a proč to děláte. Vaše vize. Čeho chcete dosáhnout. Proč vás to tak baví a naplňuje.. Napište tam, proč používáte k výrobě výhradně tyhle a tyhle materiály. Proč nabízíte k prodeji zboží jen od toho konkrétního výrobce? Proč jste si tak jistí svými výrobky / zbožím..?  Klidně se rozepište a vytvořte příběh.

Jak jste začínali a kam to chcete dotáhnout. Ten příběh tomu všemu dá „duši“ .

 

A co dál?

Pokud Vás zajímají tyto a další zajímavé a praktické tipy, podívejte se na další návody, jak zvýšit prodeje, udržet si stávající zákazníky a jak z nových návštěvníků udělat další  platící zákazníky: Minikurz zdarma plný  návodů a tipů >>

 

Máte-li potřebu vyjádřit svůj názor nebo napsat dotaz – klidně pište na info@anhelo.cz a nebo třeba do komentářů. Ráda Vám na vše odpovím. Taktéž se nebráním získání nového pohledu na věc.

 

Máte své spokojené zákazníky?

1-koupit-ebook_6

zakaznici

 

 

Dáša Anhelo

Dáša Anhelo

Spokojená podnikatelka a investorka, s 18 lety praxe v obchodu, takže vím o čem mluvím 🙂
Krom toho už 10 let školím (nejen) obchodníky. Nyní pořádám také kurzy on-line a píšu e-booky, které pomáhají zvyšovat prodeje
Dáša Anhelo

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyplňte Antispam (jednoduché počty) *