Všimli jste si, že drtivá většina obchodníků nemá originální popisky?
Jak je to možné? Jednoduše nemají čas něco vymýšlet a jako nejsnazší způsob vidí okopírování popisků od dodavatele (v horším případě od konkurence).
Nedávno jsem narazila na zajímavý internetový obchůdek s müsli . Přelétla jsem to očima, tak jak to dělá většina internetových zákazníků a co mě zaujalo?
Zajímavé a poutavé popisky u zboží, konkrétně u müsli, které si tam můžete před nákupem namíchat.
Koukněte na tuhle ukázku, jak to hezky působí:
Koukněte se a inspirujte se.. (a zdravě mlsejte): http://www.mixit.cz/namixuj-si/musli/35/slunce-v-dusi
E-shop sice není responsívní, ale zaujal mě.
Pravděpodobně už víte, že si kopírováním textů popisků z jiných webů spíše škodíte, protože tuto shodu vnímá vyhledávač jako duplicitu a to není dobré 😉 Problémy s tím spojené už asi není třeba psát..
Pokud nechcete sami vymýšlet texty, doporučuji využít služeb zkušeného Copywritera, což je člověk, který umí psát poutavé a originální texty, které mimo jiné, také dovedou přesvědčit k nákupu.
A jak to všechno začalo?
Jak to vzniklo a kdo za tím stojí? Jak je možné, že se jejich zákazníci těší na další objednávky?
koukněte zde a čtěte, je to zajímavé: http://www.mixit.cz/o-nas
Dáša Anhelo
Krom toho už 10 let školím (nejen) obchodníky. Nyní pořádám také kurzy on-line a píšu e-booky, které pomáhají zvyšovat prodeje