Praktická ukázka jak psát poutavé popisky ke zboží

mini-mixit

Všimli jste si, že drtivá většina obchodníků nemá originální popisky?

Jak je to možné? Jednoduše nemají čas něco vymýšlet a jako nejsnazší způsob vidí okopírování popisků od dodavatele (v horším případě od konkurence).

Nedávno jsem narazila na zajímavý internetový obchůdek s müsli . Přelétla jsem to očima, tak jak to dělá většina internetových zákazníků a co mě zaujalo?

Zajímavé a poutavé popisky u zboží, konkrétně u müsli, které si tam můžete před nákupem namíchat.

Koukněte na tuhle ukázku, jak to hezky působí:

musli-slunceVdusi-popisek-zbozi

Koukněte se a inspirujte se.. (a zdravě mlsejte):  http://www.mixit.cz/namixuj-si/musli/35/slunce-v-dusi

 

E-shop sice není responsívní, ale  zaujal mě.

Pravděpodobně už víte, že si kopírováním textů popisků z jiných webů spíše škodíte, protože tuto shodu vnímá vyhledávač jako duplicitu a to není dobré 😉  Problémy s tím spojené už asi není třeba psát..

Pokud nechcete sami vymýšlet texty, doporučuji využít služeb zkušeného Copywritera, což je člověk, který umí psát poutavé a originální texty, které mimo jiné, také dovedou přesvědčit k nákupu.

tn_1_mixit-popisky-zbozi

 

A jak to všechno začalo?

Jak to vzniklo a kdo za tím stojí?  Jak je možné, že se jejich zákazníci  těší na další objednávky?

koukněte zde a čtěte, je to zajímavé:  http://www.mixit.cz/o-nas

tn_jak-to-bylo

 

Dáša Anhelo

Dáša Anhelo

Spokojená podnikatelka a investorka, s 18 lety praxe v obchodu, takže vím o čem mluvím 🙂
Krom toho už 10 let školím (nejen) obchodníky. Nyní pořádám také kurzy on-line a píšu e-booky, které pomáhají zvyšovat prodeje
Dáša Anhelo

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyplňte Antispam (jednoduché počty) *