O mně

Dovolte mi, abych se ve stručnosti představila

Jmenuji se Dáša Anhelo.

1-portret-dasa-10

Jsem obchodnice s 18 letou praxí a už 10 let pomáhám obchodníkům, a také maminkám po mateřské, rozjet podnikání, sestavit jim weby, e-shopy a jiná prodejní místa, včetně propagace. Tyto projekty pak postupně dle možností, dostáváme do zisku, aby zbytečně nepřicházeli o penízky.

Pomáhám jim s marketingem, remarketingem, probíráme možnosti propagace zdarma, ale také reklam placených – jak je šikovně nastavit, aby  to nebylo vyhazování peněz z okna, penízky se co nejdříve vracely a ještě přivedly „kamarády“ (tedy ještě další hromadu peněz navíc 🙂 ).

Mnoho věcí a návodů sdílím zdarma a občas některým dávám i placené
asistence (tzv. „za ručičku až na vrchol“), pokud chtějí. Není to nic levného, ale vyplatí se to.

Asistence trvá 1 rok a lidi do tohoto programu si vybírám, protože se chci plně věnovat jen těm, kteří na sobě opravdu chtějí makat a někam to dotáhnout. Lidé v programu o sobě navzájem nevědí – je to pro ně tedy velice diskrétní záležitost.

A čím se dále zabývám?

Píšu e-booky a články, které lidem pomáhají orientovat se v té záplavě
konkurence. Učím je, jak vydělávat na námitkách, kde vzít zákazníky a jak to udělat, aby se za nimi nemuseli honit, atd…

Jejich podnikání tak dostává úplně jiný rozměr.

Velká část klientek jsou maminky po mateřské nebo rodiče s dětmi, kteří uvažovali o podnikání, ale věděli, že existují různá úskalí, kterým je vhodné se vyhnout. Hledali průvodce, který jim vše hezky  vysvětlí, nevysmívá se jim, když něco nevědí. Ukáže, jak na to, aby už nemuseli počítat každou korunu. Díky tomu  mohou  vydělávat penízky tím, co je baví a co umí.

Dalšími klienty jsou obchodníci, kteří už nějaké zkušenosti s podnikáním mají, avšak někde se buďto zasekli nebo  se dostali do nějaké nepříjemné situace. Jsou to malí a střední podnikatelé, kteří nyní procházejí podobnými problémy, které jsem řešila kdysi já. Díky svým zkušenostem jim dokáži poradit, co se vyplatí a čemu se naopak vyhnout.

Většina těchto klientů ale vyžaduje diskrétní přístup, jelikož se tito lidé často (nejen) díky svému podnikání dostali do těžkých situací, ze kterých jim nyní pomáhám dostat se ven a začít více vydělávat či rozjet se tam, kde se zasekli.

A právě proto je problém tyto klienty zařadit do referencí.

Jak to všechno začalo?

Co Vám budu povídat, měla jsem textilní firmu – látky a oblečení z nich. Maloobchod i velkoobchod.

Před 10 lety jsme začali ve firmě uvažovat o tom, jak zvýšit odbyt našich textilních výrobků.

Jak motivovat odběratele z našeho velkoobchodu, aby nakupovali více. Podrobnějšími rozhovory na schůzkách jsme zjistili, že by bylo vhodné „si některé z nich proškolit“ a udělat z nich vynikající obchodníky.

A tak jsme se do toho pustili – postupně tito šikovní obchodníci prodávali stále více a tím pádem se častěji vraceli pro další nákupy.

Jenže časem se to tak nějak rozkřiklo a postupně na školení přicházeli krom „našich“ obchodníků také jejich rodinní příslušníci, uvažující o vlastním podnikání a také mnoho úplně cizích lidí, kteří projevili zájem o naše školení.

Jednoho dne mne ale dost razantně pozlobilo zdravíčko a tak jsem dala textilní výrobu do útlumu a věnovala se postupně více školení obchodníků a poradenství v prodeji (a marketingu), které tak jako tak začalo vytlačovat všechny ostatní aktivity.

Dnes se tím živím a své „živé“ veřejné akce doplňuji on-line poradenstvím a připravovaným online kurzem pro veřejnost.

Kam dál? Chcete více článků a informací?

 Můžete se kouknout  na moji FB stránku, kde  sdílím zdarma mnoho tipů pro  podnikání: https://www.facebook.com/jakvydelavatpomocieshopu/timeline

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyplňte Antispam (jednoduché počty) *