Co lidi přivádí k šílenství natolik, že utečou ke konkurenci?

Chcete vědět, co lidi přivádí k šílenství natolik, že utečou ke konkurenci, ikdyž tam mají o dost vyšší ceny?

 Co je důvodem opuštěných košíků?

 Jak kontaktovat odchozí zákazníky, přestože nemáme jejich e-mail?

 Jak je to s těmi reklamacemi a na co obchodníci často zapomínají (a pak je to stojí nemalé peníze) ?

Jak chytře nabízet slevy (když už na nich trváte), aby přinášely zisk?

Povíme o tom, proč u vás nakoupí tak málo lidí a jak si připravit své budoucí zákazníky.

Mohu vám prozradit několik tajemství, které zvyšují prodeje a také jak s těmito informacemi zacházet. Je to obsáhlá kapitola, avšak výživná. TUTO KAPITOLU PROSÍM NEVYNECHAT

 

Vytvořila jsem  pro vás e-booky

 které vám pomohou vydělat peníze, nesedřít se a na co si dávat pozor.

Nebudeme řešit barvu a velikost tlačítka a věci podobného typu 😉

1-cover-ebook-21-chyb_nahled  17-duvodu-op-kosiky

 

E-booky jsou plné návodů, jak si zvýšit tržby a konečně tím vyřešit svoji finanční situaci. Ten pocit, že vás prodej pomocí  eshopu  v pohodě uživí, je k nezaplacení.

V každém z e-booků najdete v něm také další inspirativní tipy a nápady, jak by se dal vyřešit problém s utíkajícími zákazníky + právní povinnosti majitelů e-shopů , kterým se při své obchodní činnosti takřka nevyhnete..

Přidala jsem Vám tam i nějaké informace o marketingu, trošku SEO a další potřebné věci.

Prodejní formulář se připravuje, zatím se můžete zapsat do skupinky zájemců, během pár dnů vám dáme vědět

..


Jméno:
* Email:

Souhlasím se zasíláním informací dle zákona č.480/2004Sb.
Provozováno na systému EmailKampane.cz

..

.

 

Dáša Anhelo

Dáša Anhelo

Spokojená podnikatelka a investorka, s 18 lety praxe v obchodu, takže vím o čem mluvím 🙂
Krom toho už 10 let školím (nejen) obchodníky. Nyní pořádám také kurzy on-line a píšu e-booky, které pomáhají zvyšovat prodeje
Dáša Anhelo

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyplňte Antispam (jednoduché počty) *