17 chyb, které vyhání zákazníky z vašich e-shopů…

Chyby, které Vás připravují o peníze!

  Ale co kdyby to šlo změnit?  

ebook zdarma

Jak NEvyhánět zákazníky ze svého e-shopu.

Vyplňte formulář a stáhněte si tento e-book zdarma:

Jméno:
* Váš e-mail:

Také nemáme rádi spam
Provozováno na systému EmailKampane.cz

 

Dozvíte se:

  • Co lidi štve a čím je posíláte ke konkurenci..
  • Jaké jsou negativní zkušenosti lidí z některých e-shopů..
  • Jak malými úpravami docílit toho, aby se zákazníkům nakupovalo lépe, snadněji, jednodušeji a tím pádem aby se vraceli a víc utratili
  • Jak formulovat a využít slevy, když už je musíte dávat? Co udělat a jak, aby se vám vyplatilo dávat slevu? Jak pomocí nich správně motivovat zákazníka, aby koupil více?  Nezapomeňte, že sleva má pomoci k ziskům a ne ke ztrátám. Neztrácejte zbytečně penízky 😉
  • Zajímavé tipy na zlepšení a pro inspiraci.
  • Něco o dopravcích a průměrné době dodání 😉 Také si přečtete pár slov o budování důvěry
  • a mnoho jiného..
  • Na závěr to nejlepší – „třešnička“, jaký závažný problém má cca 20% eshopů  (a nejsou to obchodní podmínky) .. nepatříte náhodou mezi ně?

Výběr z referencí

které jsem dostala e-mailem. Umístila jsem je tady s jejich dovolením :

 

Ďakujem za e-book, je prehľadne napísaný a už počas jeho čítania mi „naskakovali“ rôzne nápady, ktoré veľmi rýchlo využijem v našich predajniach. :) Blanka Hegedűšová

 

Váš e-book oceňuji hlavně z těchto tří důvodů:

1.  dala jste si práci s tím oslovit poměrně široké spektrum zákazníků a velice srozumitelně jste jejich názory převedla do několika pravidel, díky kterým může e-shop fungovat účinněji.
.
2.  pravdivost – s ohledem na to, že na webu pracuji od jeho spuštění v ČR a stále se musím učit, musím potvrdit to, že spousta e-shopů využívá internet pouze jako „vitrínu“. Neinovují, nezajímají se. Jejich web je zmatený. A to nemluvím o tom, že o poštovném se dozvíte až máte platit, že neexistuje zpětná vazba, atd… No divoký východ !
.
3. přehlednost – v podstatě si ten e-book majitel e-shopu může vzít a jít bod za bodem a odškrtávat. Samozřejmě jsou věci, s kterými majitel webu nic neudělá, nebo jen málo, ale snažit se může. Nemusí splnit vše, ale pokud se mu podaří alespoň polovina, udělá velký krok kupředu.
.
Osobně dělám takřka vše – buď na svém webu, nebo na manželčině. Každý máme trochu jiný druh podnikání. A je pravda, že je stále co zlepšovat, stále co upravovat a je stále velký prostor vyjít klientům vstříc.
.
Víte například, že v USA Vám léky a jiné produkty z lékárny dovezou až domů? A to mnohdy zdarma … Dovedete si toto představit tady?.
Přeji pěkný den
Luboš Szabó

 

Dášo, Váš e-book jsem si stáhla jen ze zvědavosti, neprovozuji žádný e-shop, ani nemám webové stránky. Takže jsem to hodnotila spíše ze strany zákazníků. A musím říci, že jste tam perfektně vystihla negativní stránky internetových obchodů – prostě věci, které mi tam nejvíce vadí – a podle Vašeho e-booku soudím, že vadí i spoustě jiných lidí. Znova to jmenovat nebudu, jen bych opakovala věty z Vašeho e-booku.

Přeji hodně úspěchů
Stáňa Čechová

Dáša Anhelo

Dáša Anhelo

Spokojená podnikatelka a investorka, s 18 lety praxe v obchodu, takže vím o čem mluvím 🙂
Krom toho už 10 let školím (nejen) obchodníky. Nyní pořádám také kurzy on-line a píšu e-booky, které pomáhají zvyšovat prodeje
Dáša Anhelo

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyplňte Antispam (jednoduché počty) *