Chcete vědět, co lidi přivádí k šílenství natolik, že utečou ke konkurenci, ikdyž tam mají o dost vyšší ceny?
Co je důvodem opuštěných košíků?
Jak kontaktovat odchozí zákazníky, přestože nemáme jejich e-mail?
Jak je to s těmi reklamacemi a na co obchodníci často zapomínají (a pak je to stojí nemalé peníze) ?
Jak chytře nabízet slevy (když už na nich trváte), aby přinášely zisk?
Povíme o tom, proč u vás nakoupí tak málo lidí a jak si připravit své budoucí zákazníky.
Mohu vám prozradit několik tajemství, které zvyšují prodeje a také jak s těmito informacemi zacházet. Je to obsáhlá kapitola, avšak výživná. TUTO KAPITOLU PROSÍM NEVYNECHAT
Vytvořila jsem pro vás e-booky
které vám pomohou vydělat peníze, nesedřít se a na co si dávat pozor.
Nebudeme řešit barvu a velikost tlačítka a věci podobného typu 😉
E-booky jsou plné návodů, jak si zvýšit tržby a konečně tím vyřešit svoji finanční situaci. Ten pocit, že vás prodej pomocí eshopu v pohodě uživí, je k nezaplacení.
V každém z e-booků najdete v něm také další inspirativní tipy a nápady, jak by se dal vyřešit problém s utíkajícími zákazníky + právní povinnosti majitelů e-shopů , kterým se při své obchodní činnosti takřka nevyhnete..
Přidala jsem Vám tam i nějaké informace o marketingu, trošku SEO a další potřebné věci.
Prodejní formulář se připravuje, zatím se můžete zapsat do skupinky zájemců, během pár dnů vám dáme vědět
..
..
.
Dáša Anhelo
Krom toho už 10 let školím (nejen) obchodníky. Nyní pořádám také kurzy on-line a píšu e-booky, které pomáhají zvyšovat prodeje